Taup grå halsvarmer i kasjmirstrikk
Taup grå halsvarmer i kasjmirstrikk. Myk og varm halsvarmer
Følgende kjøps- og leveringsvilkår er gjeldende for alle leveranser fra PashminaWear. Vilkårene er gjeldende i de tilfeller, hvor det ikke er inngått andre skriftlige avtaler mellom kjøper og PashminaWear.
Når du handler hos PashminaWear inngås alle kjøp og avtaler på dansk. Handel og avtaler med barn under 18 år, kan kun inngås av foreldre eller annen myndig person som lovlig kan handle på vegne av barnet.
Når du handler hos pashminawear.dk, inngår du en handel med:
PashminaWear
Rolighedsvej 45B st
8240 Risskov
Danmark
CVR: 29 02 50 02
Tlf: 24 48 13 76
Mail: kundeservice@pashminawear.no
Priser
Alle priser er i norske kroner inkl. 25% mva.
Levering
Leveringstiden varierer fra 2 til 5 virkedager.
Vi anbefaler at du kontrollerer varene ved mottak. Kontroller at varene er i samme stand og mengde som du bestilte. Er dette ikke tilfelle, ber vi deg vennligst kontakte PashminaWear umiddelbart.
Forsendelse
Alle forsendelser sendes fraktfritt med Post Danmark.
Din ordre sendes når alle varene er pakket og klare til å sendes.
Levering av varer anses å ha funnet sted når Post Danmark har levert varen på den leveringsadressen som ble oppgitt ved kjøp, og du har mottatt/kvittert for varen.
Alle forsendelser er forsikret av PashminaWear. Hvis du oppdager skade på pakken, ber vi deg vennligst gi beskjed om dette til Post Danmark ved mottak og så snart som mulig kontakte kundeservice@pashminawear.no.
Betaling
Alle priser hos PashminaWear er inkl. moms. Beløpet blir først trukket når varen sendes.
Vi tilbyr følgende betalingsmuligheter:
Dankort, Visa Dankort, Visa, MasterCard og Maestro. Betalingen skjer på en kryptert og sikker forbindelse direkte til Nets, og som er lesbar kun for deg og Nets. Det er derfor ingen andre som kan se eller lagre dine opplysninger. Ved betaling med kredittkort er du alltid beskyttet mot misbruk. Du har alltid mulighet til å avvise en betaling når du mottar din betalingsoversikt. Du har ingen selvrisiko i tilfelle ditt kort blir misbrukt i en internettbutikk som benytter SSL (Secure Socket Layer) i sitt betalingssystem.
Vi tar ingen kortgebyrer.
Du vil motta en e-post når varen er sendt, sammen med faktura og opplysninger om forsendelsen.
Angrerett/bytting
Du har 28 dages angrerett når du handler hos PashminaWear. Angreretten gjelder fra den dagen du mottok varen. Hvis du har bestilt flere forskjellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, gjelder fristen fra den dagen du mottar den siste varen.
Ved avtale om regelmessig levering av varer over en bestemt periode, gjelder angreretten i 28 dager fra den dagen du mottok den første varen.
Fristen betyr at du har 28 dager fra mottak til å gi oss beskjed om at du vil angre kjøpet. Du kan sende en mail til kundeservice@pashminawear.no. Du kan ikke angre kjøpet ved å nekte mottakelse av varen uten samtidig å gi oss beskjed.
Husk også å pakke returvaren slik at standard emballasjen ikke tar skade.
Du kan ikke angre ved å nekte mottakelse av varen hos Post Danmark.
Du må legge ved dokumentasjon, hvor navn og ordrenummer tydelig fremgår, slik at vi kan se hvem pakken kommer fra.
Angre deler av varekjøpet
Hvis du har kjøpt flere varer hos oss, har du muligheten til å sende én eller flere varer i retur, selv om de er kjøpt i én ordre.
Retur
Når du har gitt oss beskjed om at du vil angre kjøpet, må du sende varen tilbake til oss innen 14 dager. Du er ansvarlig hvis det oppstår skader under transporten.
Varens stand, når du sender den i retur
Hvis varen har mistet sin verdi, og det skyldes at du har brukt den på en annen måte enn det som var nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og måten den fungerer på, kan du få en del av kjøpsbeløpet tilbake. Beløpet du kan få tilbake avhenger av varens handelsmessige verdi, og i visse tilfeller kan det bety at du kun kan få tilbake fraktkostnadene.
Vi anbefaler at du sender varen i retur i dens originale emballasje. Hvis den originale emballasjen mangler, kan det muligvis medføre verdiforringelse av varen.
Refusjon av kjøpsbeløpet
Hvis du angrer kjøpet, får du tilbake pengene. Hvis varen er forringet, trekker vi fra det beløpet du hefter for.
Vi refunderer alle betalinger vi har mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (det gjelder imidlertid ikke ekstra leveringskostnader i tilfeller hvor du har valgt en annen leveringsmetode enn billigste form for standardlevering som vi tilbyr), innen 14 dager fra den dagen vi har mottatt beskjed om at du angrer avtalen. Vi refunderer pengene med samme betalingsmetode som du benyttet ved kjøp, med mindre vi har avtalt annet.
Vi kan tilbakeholde betalingen inntil vi har mottatt varen, med mindre du sender oss dokumentasjon på at varen er returnert.
Varen skal sendes til:
PashminaWear
Rolighedsvej 45B st
8240 Risskov
Danmark
Vennligst merk! Vi mottar ikke pakker sendt per etterkrav. Vi mottar kun pakker som sendes direkte til ovennevnte adresse.
Du kan også angre kjøpet ved å gi oss beskjed og levere den personlig på ovennevnte adresse.
Reklamasjonsrett
Når du handler hos PashminaWear, har du 24 måneders reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven. Hvis varen er skadet, kan du sende oss en e-post med beskrivelse av skaden, og vi vil komme tilbake til deg så raskt som mulig med informasjon om hvordan vi løser saken.
Dette kan bety at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget, og at mangelen ikke er oppstått som følge av feilaktig bruk at produktet eller annen skadelig adferd.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen på varen.
Husk derfor å ta vare på fakturaen i tilfelle det skulle oppstå et problem. Vi refunderer rimelige fraktkostnader som du måtte ha i forbindelse med retur av varen, så fremt reklamasjonen er berettiget. Det vil i praksis være den billigste forsendelsesmetoden.
Husk at varen alltid skal sendes tilbake i forsvarlig emballasje, og få en kvittering for forsendelsen, slik at vi kan tilbakebetale fraktkostnadene.
Varen skal sendes til:
PashminaWar
Rolighedsvej 45B st
8240 Risskov
Danmark
Vi mottar kun pakker som sendes direkte til ovennevnte adresse. Når du returnerer varen, ber vi deg vennligst legge ved en detaljert beskrivelse av problemet.
Personlige opplysninger
Hos PashminaWear er dine opplysninger konfidensielle og vil bli behandlet i henhold til persondataloven.
For å inngå avtale med PashminaWear, må du registrere deg med følgende personlige opplysninger:
• Navn
• Adresse
• E-postadresse
Vi registrerer dine personlige opplysninger med det formål å kunne levere varen til deg. Personopplysningene registreres hos PashminaWear og lagres i fem år, hvoretter informasjonen slettes. Når personopplysninger samles inn via nettstedet vårt, sikrer vi at det alltid gjøres ved at du gir ditt uttrykkelige samtykke, slik at du er informert om nøyaktig hvilke opplysninger som samles inn og hvorfor.
I tillegg samarbeider vi med en rekke andre selskaper som lagrer og behandler data. Selskapene behandler opplysningene utelukkende på våre vegne og kan ikke bruke dem til egne formål.
Vi samarbeider kun med databehandlere i EU eller i land som kan gi dine opplysninger tilstrekkelig beskyttelse.
PashminaWear er dataansvarlige og er de eneste som har tilgang til opplysningene som er registrert om deg.
Opplysninger sendt til PashminaWear blir på ingen måte videsendt eller solgt til tredjeparter, og vi registrerer ingen personlige sensitive opplysninger.
Hvis du mener at opplysningene er unøyaktige, har du rett til å få dem korrigert. I noen tilfeller har vi plikt til å slette dine personlige data hvis du ber om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke lenger er nødvendige for det formål vi skulle bruke dem til. Du kan også kontakte oss hvis du mener at personopplysningene dine behandles i strid med loven. Du kan skrive til oss på: kundeservice@pashminawear.dk.
Force majeure
Som følge av force majeure opphører PashminaWears forpliktelser. Hvis force majeure perioden varer lengre enn 2 måneder, har både du og PashminaWears rett til å oppheve avtalen, uten at det i slike tilfeller finnes noen gjeld å betale til skadevolder. Med force majeure menes blant annet streik, sykdom hos ansatte, transportforstyrrelser, import-/eksportforbud, uavhengig av om dette skjer hos selskapet eller selskapets leverandører.
Forbehold om endringer
PashminaWear forbeholder seg retten til å endre og oppdatere vilkårene og betingelsene som er gjeldende for dette nettstedet. Det er viktig at du holder deg informert om eventuelle endringer.
Produktbildene kan avvike noe fra selve produktet.
Kjøpsvilkårene er sist oppdatert dato 24.04.2022